♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Tjohopp

Publicerad 2010-06-30 22:36:57 i Allmänt

Vilket underbart väder vi har/haft. Så det är därför ni inte fått någon uppdatering här. Vi spenderar våra dagar UTE! Och mest nere vid stranden. Och hos grannen...hihi.
I veckan åkte vi (jag&Kim) med en kompis in till Kga. Vi gick på stan och shoppade och så åt vi lunch. Väldigt härligt. En go tjej att umgås med! Hon har en dotter som är ca 2 månader yngre än Kim. Så dom har börjat "leka" med varann, och bråka. Kim säger mitt till allt... Men hon är även duktig på att dela med sig. Å gud så hon pratar(Kim). Hela tiden! Hon är så go. Och så går hon och sjunger =) Mest är det "maten i köket", om ni nu vet vad det är för sång... Kim klär på sig själv, oftast blir det klänningar. Frågar jag vad hon ska ha på sig i dag, säger hon Länning. Guud så det händer mycket med henne nu. Hon har växt som bara den! En sak till hon börjat med, tigga pengar... Inget som varken jag eller Putte har lärt henne. Hon fick ju en sparbössa av mig när jag vart i Ullared. Den börjar allt väga lite nu. Hon får mycket mynt av mig och Putte och farmor. Putte brukar alltid ha någon krona i fickan när han kommer hem från jobbet.
I helgen åker vi till

Med husvagnen! Å det ska bli så kul. Vi tar med oss Faster Anna och Farbror Robban. Ska höra med min svärmor om hon har lust att vara hundvakt till Baltazar. Annars får han följa med. Han var ju med förra året och det va ju inga problem. Träligt för honom att få vara själv i husvagnen några timmar bara. Men han har ju hela förtältet att vara i oxå. Det vi skulle behöva till vagnen nu, är bara lite möbler till förtältet. Typ stolar och bord och en matta. Grannen har en men hon vill inte sälja den till oss...attans hihi.
Nu ska jag ta och duscha, sen krypa ner i sängen.
Ha det gött i sola ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela