♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Ännu en dag...

Publicerad 2010-03-25 12:16:19 i Allmänt

Ännu en dag med feber för lillan. Men i dag är hon lite piggare. Hon har nästan sovit hela natten, brevid mig då förstås :) Min fantastiska svärmor kom hit med Godis och lite annat gott i går kväll när hon slutat jobbet, hon är underbar min svärmor! Kan inte önska sig en bättre. Nu sover Kimsan igen så jag ska passa på att gå ner i källaren och hänga tvätten och ut med Baltazar. Jag skulle ha varit med svärmor till vet i dag med Billy och Killen. Men så vart Kim sjuk... Som tur va hade hon en annan kompis som kunde följa med och ta en av hundarna.
I dag känner jag mig riktigt riktigt rastlös!!! Fy för att gå hemma hela dagarna :( Tur det inte händer så ofta hihi.
I dag är det våffeldagen, och har varken ingreienser till att göra det eller våffelgärn! Skulle ha köpt det där våffelgärnet på loppisen som jag va på förra lördagen!
Dax att sätta fart..... Avslutar med en bild på min underbara hund Baltazar


I fönstret... Något han kommit på nu efter att vi har möblerat om :)

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-03-28 12:09:42

Jag tycker bara att Baltazar är helt underbar. Om jag någon gång i framtiden ska ha en hund måste det bara bli en Baltiz. Fick hon vattkoppor eller var det bara typ värmeutslag. Hälsa alla Kram.

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-03-30 19:44:37

Krya på gumman och krama om Baltazar från mig.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela