♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Förkyld....

Publicerad 2010-03-09 19:50:47 i Allmänt

Hej på er alla.
Nu va det ett tag sen igen... Men jag har juu inte tiiiiid! Jobbar, jobbar och jobbar :) Så kul!
Denna vecka har Putte varit hemma med Kim så att jag ska få jobba och få en bra lön tills jag ska till Ullared!!! Japp ni läste rätt hihi ja jag ska till Ullared med ett härligt gäng! Ska bli så kul och jag längtar! Putte har varit hemma för att Kim har gått och dragit på sig en förkylning. Tråkigt, hoppas hon snart blir frisk och kan gå till dagis igen :) Hon behöver verkligen aktiveras. I dag hade Putte tydligen fått märka av den busiga Kim! HAHA säger jag bara. Han säger jämt till mig att hon inte är några problem och alltid är snäll och gullig...jojo visst. Gullig är hon JÄMT, men snäll...nja... Lik pappa som lite tror jag *ler* För inte va väl jag busig och kaxig??? Va, syrran??? :) Jag vet ju inte hur jag va när jag va liten, men svärmor säger att hon är lik sin far så...
Och till helgen fyller Putte år ♥ Hur gammal han blir?! Jo han blir 25...om han själv får bestämma :) Kan säga att han är 10 år äldre än mig. Och då vet ni ju precis Hihi
Nu har ni fått lite uppdatering iaf :) Nu ska jag fortsätta kolla på Halv 8 Hos Mig och sen Bygglov.
Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela