♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Juhupp....

Publicerad 2010-03-23 18:51:29 i Allmänt

Nästan en halv arbetsvecka är över. Men blir nog inget mer jobba denna vecka. Vi kom precis hem och jag tyckte Kim känndes varm, så jag tempade henne... 39 grader! Så inget dagis för henne i morgon, och antagligen inget jobba för mig :( Jag har kännt mig lite nere jag med, men ändå pigg. Får väl se om det bryter ut på mig oxå nu. Putte lär ju klara sig, han är ju borta på jobb. Om han inte lyckas fånga upp någon bassill på vägen...
Så nu hoppas jag verkligen vi kryar på oss snart igen!!! Fy för att vara sjuk, blä!
Nu ska jag koka mig en kopp te och krypa ner i soffan med filten :)
Måste bara säga något om vädret med, UNDERBART. Hihi till och med jag är trött på snön nu. Iaf när det blir som det är nu... Slask och mörkt. Nu tycker jag absolut att det kan regna bort!
Jaja ha det nu så bra mina vänner och dom jag inte känner ;)

Snuttan i element sängen. (Kattens)

Snuttan i Baltazar säng

Kim och Jag ♥

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-03-24 10:42:03

krya på er vilka härliga kort det på dig och kim var ju jätte fint det skulle vara snyggt att ha på vägen i förstoring=) kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela