♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Stubbrace...

Publicerad 2010-03-01 20:03:59 i Allmänt

Hej på er.
I helgen har vi varit på race, Stubbrace!!! Himmla kul asså :)

 Den "vita" 245an är Puttes brors, körs av Peter, Robban och Yngve :)
 Lite närmre...
 Denna ville inte va med längre...Konstigt?!?!
 Polisen ville oxå va med...
 Målgång och en himmla massa folk samlades
 Depån va stor....
 Vissa hade inte lika kul...
 Ska vi gå????
 Mys i vagnen :) Somnade starx efter kortet togs...jobbigt att va på race!
Ja det va väl det som hände under helgen... Och i dag då...
Fick jobba lite extra i dag :) Så ist för att sluta 12.30 sluta jag 15.00. I morgon blir det att jobba igen, 8-16.30. Sen efter jobbet så va det bara i väg och hämta Kimsa på dagis. Lika glad som alltid :) Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på Halv 8 hos mig...och sen Familjen Annorlunda!!! Me like :)
Skulle behöva en dagmatte till lilla Baltazar, någon?! :)
Ha det så bra i all snö :)

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-03-02 07:01:24

Hade jag inte själv fått jobb så hade jag kunnat ta honom... Nu måste jag ha med mig valpen på jobbet :) Är ju bara några timmar ibland så Harry kan vara hemma så länge, blir max 4 timmar han får vara ensam :)

Allt bra med er??

Kram kram

Postat av: Jenny Karlsson

Publicerad 2010-03-02 09:19:50

bokar plats för dagmatte:)

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-03-05 21:16:09

Kul att du får jobba. Då är vi två men jag måste försöka få tid till att plugga också. I helgen har vi Dennis, eller rättare sagt jag för Micke är i Jönköping och spelar tremanna. Hälsa alla och sköt om er.

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-03-05 21:21:22

När jag är på förskolor brukar jag ta några (ca 10) pepparkorn och jag har hittills klarat mig peppar peppar ta i trä;) Micke säger att det är placebo effekt men det må vara så. Men jag kommer då att fortsätta med det.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela