♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Tid...

Publicerad 2010-03-19 20:18:07 i Allmänt

Ja just nu räcker inte tiden till till allt den borde :) Så här ser en dag ut här hos oss...

1. Går och lämnar Kim på dagis (ca20min)
2. Ev gå hem med Baltazar igen, eller gå till svärmor och lämna honom där (ca20-30min)
3. Går/cyklar vidare till jobbet
4. Jobba ca 8tim/dag
5. Gå/cykla och ev hämta Baltazar eller hem och hämta honom
6. Vidare till dagis för att hämta Kim igen
7. Om Baltazar har varit hemma, en promenad med honom
8. Sen är kl så mycket att det är dax att göra kvällsmat...
9. Äta och natta Kimsan
10. Ev ner till tvättstugan, hänga tvätt, hämta tvätt...
11. DUSCHA!
12. Slappa en stund sen sova :)

Ja det va nog lite av våran dag iaf. Ni undrar kanske varför inte Putte är med så mycket. Men det beror på att han jobbar så pass mycket att han inte kommer hem förens mellan 17-19 på kvällarna och han åker 06.30 på morgonen... tråkigt. Men så är det. När jag jobbar sent hämtar Putte Kim på dagis :) Och börjar jag tidigt lämnar han henne. Men oftast så är det jag som gör det. Jag älskar min familj och mitt liv i dag och skulle absolut inte vilja ändra på något!
Att jobba, skulle jag inte klara mig utan. Jag älskar att jobba och spec med barn :)
Nu är det fredag och jag sitter här och kollar på Lets dance och väntar på att Solsidan ska börja. Kvällens höjdpunkt hihi. Ska ta och göra lite varma mackor oxå tror jag. Tror jag har en eller kanske två cider i kylen oxå...blir bra till mackorna det.
Har lite bilder i mobilen som jag hade tänkt lägga in oxå, men orka... Senare kanske eller i morgon.
Vädret ute då?! Ja vad ska man säga. Trist, men blir bra när det är borta. Just nu är det bara massa slask och skit...
Och så GRATTIS TILL LILLA UNDERBARA DENNIS I Skellefteå som har blivit 1år! Massa kramar från oss i Degerfors :) p.s hoppas vi ses snart igen, saknar er.
Nä nu kurrar magen :)
Ha en toppen helg alla som läser min kanske tråkiga och dåligt uppdaterade blogg!




Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2010-03-20 12:53:23

Hehe jag tog bild på honom mn jag fick ABSOLUT INTE lägga ut den :D

Postat av: Tanten

Publicerad 2010-03-23 08:47:02

Man ska va tacksam över att man har ett jobb! Minns nog när du beklagade dej över att du inte hade ngt...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela