♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Underbar dag :)

Publicerad 2010-03-11 21:22:15 i Allmänt

En härlig jobb dag är nu över :) Blev lite stressigt i morse, men det ordna allt upp sig :) Nu är jag/vi hemma, ska sätta lite färg på skåphandtagena i köket. Och så verkar Kim väldigt trött så det blir väl en tidig kväll......får väl se. I dag när jag kom hem från jobbet så hade Putte verkligen gjort det fint! Hela hu...set va städat och super fint, tvätten inplockad mm! Helt underbart ♥♥♥ Älskar dig Putte, speciellt när du chockar mig så här! :) Men "tycker om dig" annars med ;)
Sitter och kollar på Sverigen värsta bilförare! Jäklar va bra det är!!! Ett av dom bästa som visas på tvn just nu iaf :) Nu är det "Va blir det för mat". Oxå ett väldigt bra program, med Per Morberg! Han är ju sååå bra. Kul att titta på om inte annat.
I dag skulle vi ha babysimmat igen, men våran intruktör är fortfarande sjuk :( Stackars henne. Tänker på dig!
Även en väldigt bra kompis, kännt henne hela mitt liv :) Underbar tjej.
Nästa vecka hoppas vi att det är i gång igen :)
I morgon fredag så jobbar jag bara till 12! Skönt faktiskt, när det är fredag och allt :) Får se vad som händer i helgen då. Är ju 80-tals kväll hät i Dfs. Men vet inte om jag är så sugen att gå på det... Får väl se.
Nu ska jag ta och göra i ordning allt iför jobbet i morgon. Och ska lägga ut en bild på något väldigt gulligt och sött :) Kolla bara!




Det är en Mastino Napoletano, en liten tjej vid namn Elsa. Är hon inte fin?
Dom va här och hälsa på oss en snabbis i söndags. Och sååå himmla go hon va, massa skin och gnugga in sig i ;)

Nä nu tar jag natten!
Natti natt på er

Kommentarer

Postat av: Linda & Elsa

Publicerad 2010-03-13 11:21:58

Gulliga du <3 Kommer förbi nån mer dag med lilla Elsa så hon och Baltazar kan leka lite :)

Hoppas allt är bra med er....

Massa Kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela