♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

28/5-10 eller?!?!

Publicerad 2010-05-27 20:00:14 i Allmänt

Hihi. Japp i morgon sticker vi i väg! Vart?!?!
Jo Ullared :) Tjehuuu ska bli så kul :) Ett gäng härliga tjejer!!! Tror vi vart 12st till slut.
I kväll ska jag packa ner lite saker jag ska ha med mig... Sitter och funderar på om jag måste skriva schema till Putte oxå. Haha nä han fixar väl detta ändå...eller?! Mina tankar snurrar hihi. Å va jag kommer sakna dom! Putte, Kim, Katten och Baltazar.
Nu ska jag rappa på lite, ska ut på en inlines runda nu snart! Första gången i år. Men hoppas det blir många fler!
kanske skriver under helgen. det märks...
Annars får ni ha en bra helg, för DET ska jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela