♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

3e maj-2010

Publicerad 2010-05-03 20:12:38 i Allmänt

I dag har varit ännu en härlig dag. Sol och jobb :)
Jobbade bara 9-12 men alltid något. Har fått jobb för hela veckan så jag är såå nöjd och glad!
I morgon ska vi på utvecklings samtal på Kims dagis. Ska bli spännande att se vad dom har att säga om henne...Eller vad man nu pratar om. Det är ju första gången vi är på något sånt trotts allt :) Nyfiken.
I dag när jag kom och skulle hämta Kim så sov hon, dom hade kollat fel på dag och trodde jag skulle komma senare i dag. Träligt, men det fick gå. Så Kim sov bara ca 20min på middan. Och sen sov hon inget mer på hela dagen. Hon stöp i säng redan 17.20! Men men spela roll, blir nog bara en tidig morgon. Men då behöver jag ju inte väcka henne iaf :) Nu på kvällen har jag varit ute på kvälls promenad med Baltazar, och Lilli. Underbart väder, helt vindstilla och sol! Måste börja jobba lite med Baltazar igen. Han har f*n blivit helt omöjlig! 

Nu ska jag plocka in lite disk i maskinen och sen byta om inför säng gång!
Fattar inte varför jag är såå trött för. Kanske ska börja med järntabletter igen...

och tills nästa gång....

Ha det gött :)

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2010-05-03 21:36:40

Jag måste bara åka ngn stan jag blir tokig på att vara hemma.....!!!!!! Ska ni göra ngt kul i sommar??



Kram

Postat av: Helena

Publicerad 2010-05-05 22:12:07

Vattenlandet är köpt på ellos.se 499:- inte så farligt med tanke på vad stort det var. och sen sprutar det vatten i de där bågarna osv :D Hehe!

Och jag läste att du är trött. Och det är jag med. Ständigt! Men för dej kanske det är av en annan anledning. Trött och konstiga drömmar ;) Känner igen det där;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela