♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Busunge :)

Publicerad 2010-05-26 22:17:07 i Allmänt


Oj va trött jag är! Kim har kört slut på mig helt i dag på em tror jag hihi. Himmlar va busig hon varit!
På fm var hon på dagis, och hon hade även busat hej vilt där med :) Klättrat på stolar och bord. Herregisses hihi.
När jag kom för att hämta henne så sov hon. Dom (fröknarna) hade inte en tanke på att jag skulle komma så tidigt. Så dom undra om jag hade bråttom eller om hon fick sova en stund. Å jag hade ju inget bråttom så hon fick sova. Jag dracka lite gött kaffe med fröknarna och prata lite skit :) Härligt med sånna fröknar! Dom är helt underbara på Kims dagis!!! Jag skulle ha hämtat Kim kl 12.15, men kom inte där i från förens 14 tiden haha. Tiden går fort när man har kul :) P.s fick väcka Kimsan. Annars hade hon nog kunnat sova en stund till. Efter dagis så gick vi hem och fika mellis och sen ut igen... Kim ska bara ut hela tiden :) Vilket jag tycker är toppen!
Så vi tog en promenad...

Mina underbara ungar ;) Hunden Baltazar och Kimsan.

En av alla favorit saker Kim tycker om att göra ute är att leka i bilen...
Kanske för att hon inte har någon lekerstuga?! hihi





Kim har ju fastnat för en sak just nu. Traktorer och lasbilar oxh sånt!
Hon är verkligen traktor tokig hihi. Hon blir helt till sig när det kommer en traktor eller om hon ser en :)


Och här några bilder på min busunge :)

Så klättrar man upp på bordet!



Genomgång på Katten, kollar hanns tänder och öron.



I början på veckan var vi ner till sjön. Så Baltazar bus fick bada och svalka sig :)
Såg att grannen va ute så vi gick dit för att fråga om dom ville med. Så det ville dom :) Hon och hunden Elli.

Kim på stranden 24/5-10


Hihi kolla Baltazars öron :)

Uj så dom badade :) Baltazar ville inte gå när vi skulle gå hem igen...

I morgon blir det dagis för Kim igen. Och på em... jo då måste jag gå och lämna in mina lönepapper! Annars får jag ingen lön... Dåligt med jobb just nu. Hoppas det kommer igång igen!  Å vad jag verkligen skulle vilja ha ett 100% jobb! Ja eller 75% duger väl det med, om det är bra betalt hihi.
Nu ska jag ta och sussa. Man vet ju aldrig om man åker på jobb...
Ha det gott allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela