♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

En dag i Kga :)

Publicerad 2010-05-08 21:40:56 i Allmänt

I dag har vi varit i Kga, stort sett hela dagen :)
Jag träffa massa folk att prata med, men fick order av min sambo att inte stanna och prata med någon... Så jag sa att då kan du åka hem så tar jag bussen. Men det gick tydligen inte. Själva grejen att gå på marken tycker jag är att man träffar massa härligt folk :) Jag köpte inget, eller jo en vind snurra till Kim. Och farmor köpte ett par foppa toffler :)

Super söta!
Sen åkte vi till Cheapys. Putte handlade lite saker till husvagnen, så åkte vi förbi på kompisens jobb och hyvlade till dom i rätt storlek. Plankena alltså hihi.
Sen i väg och hämta Kim som hade fått vara kvar hos Faster Anna medans vi åkte till Kga. Sen skjusa svärmor till kompisen på förfest. Sen ner till sam igen för att handla...
Äntligen hemma så ställde jag mig och gjorde mat :) Lilli kom förbi oxå, snodde åt sig en kopp te. Och prata lite :)
Gjorde enkel mat i dag, pyttipanna :) Så är det ju lördag i dag :) Vilket innebär LÖRDAGS GODIS :) Kim va väldigt snabb på att visa Lilli vart allt godis fanns. Men det ska ju inte hon ha. Så lite senare på kvällen tog jag fram Kims godis och lite ostkrokar, och vatten. Eftersom hon inte ville ha saft.
Och nu för kanske 1 timme sen är hon nattad. Putte hjälpte henne borsta tänderna och jag gjorde välling.
Och så är det ju mitt favorit program på tvn!!! På 4an, Virus i bataljonen en buskis från 2009! Asså jag älskar dom "teatrarna". Vi har funderingar på att dra med husvagnen ner till Falkenberg i sommar och kolla på live! Fan va kul det skulle va :)
I morgon blir det en dag uppe vid Gryten här i Dfs. Det är familje dag där :)

Ska bli kul. Så nu hoppas vi åter på bra väder!

Här kommer lite bilder från dagen :)
    

Nä nu ska jag kolla vidare på tv och sen ska jag nog sussa :) Blir en tidig morgon!
Kram och God Natt



Kommentarer

Postat av: camilla

Publicerad 2010-05-09 08:52:34

Supersöta Foppisar, i blått skulle de vara en hit för Dennis han älskar bilar. Vi hörs.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela