♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Grejjat

Publicerad 2010-05-20 22:58:42 i Allmänt

Ja det rullar fortfarande på...
Jag jobbar och står i :) I dag har jag dock varit ledig. Ganska skönt faktiskt för vi har hunnit ganska mycket ute! På morgonen var Kim och jag till Öppna Förskolan och busade en stund. Men det va ganska lite barn där... För det är Förskolans dag i dag. Vilket Kim missade eftersom jag tagit ledigt åt henne hela veckan. Lite synd, men det gå fler tåg. På promenaden hem så somnade hon. Och vaknade lagom till att vi skulle åka och slänga skräp. Vi har kört 2 vändor till tippen i dag! Så nu är det lite skit borta på gården igen. Men fylls snabbt upp... Sista vändan så åkte vi hem till svärmor&Co, för att hämta en stoooor stuttsmatta till Kimsan :) Hon vart såå glad och har hoppat på den nästan hela eftermiddan :) Sen har Putte varit i husvagnen hela eftermiddan och grejjat. Till helgen så hoppas han kunna börja att lägga i golvet :) Och till nästa helg börja med inredningen. Om nu allt går som det ska.
Å vet ni! Nästa helg åker jag till Ullared!!! Läängtar, fast ser inte fram imot att lämna min lilla tös så länge :( Men det går nog bra. Men kommer att sakna henne. Jag har aldrig lämnat henne så länge förut. I Ullared ska jag köpa, vad jag vet :) : En dockvagn, trehjuling, ute leksaker, kläder till oss alla, skyddsnät (stuttsmatta), gardiner, något till Baltazar och Katten. Å så kommer jag säkert hitta mycket mycket mer :) Har ju inte så mycket pengar att handla för. Men nån 1000lapp har jag allt :) Men det är väldigt väldigt tråkigt att inte LillAnna ska med :(
I morgon ska jag, OM den blir bra väder. Ta med Kim och gå till Öppna på fm. Sen ta ut pengar och gå till handelsträdgården och köpa blommor. Klippa gräsmattan, OM Putte kan laga gräsklipparen... Styrningen är paj och jag har ingen annan gräsklippare :(
Avslutar med lite bilder...

Kimsan 100515

Kim klipper gräsmattan

Här är båda busfröna :) Kim och Dennis 

Dennis 100515

Kim säger Hej 100517

Kim 100519

Baltazar, Kim och Farbror Robban 100519

Baltazar och Kim 100519
Hade tänkt lägga upp en film snutt. Men det gick inte. Det krångla för mycket så jag lägger ner det just nu. Annars blir jag såå sur! hihi
Nu ska jag ta och sussa. Sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela