♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Hej påer...

Publicerad 2010-05-07 22:45:31 i Allmänt

I dag har Kim och jag varit i Kga hela dagen :) Varit på stan och så har vi fikat med min "gammal" arbetskompis :) Det va så härligt att få träffa henne igen och prata. Och så lilla Wilda så klart :) Vi åkte in vid 11 och kom hem vid 17 tiden :) Kim fick en keps... Kolla in min lilla snygging :)


7/5-10

Hon valde den helt själv, och den är köpt på Lindex. Fanns ganska många fina kepsar, men denna valde hon. Jag tyckte en annan. Men men det är väl hon som ska ha den :)

När vi kom hem, så gick vi in. Gjorde lite mat, käka oss mätta och klädde på oss och gick ut igen. Kim fick åka grävmaskinen med pappa... Wooww mamma titta!!! Så nöjd :) Sen fortsatte hon och jag och grejja lite på tomten, medans Putte började att gräva upp runt huset. Men det dröjde inte länge förens det tog stopp :( Maskinen pajja. Men i morgon är den nog igång igen :) Hoppas vi!

7/5-10

När den hade pajjat så fortsatte Putte inne i husvagnen :) Ååå hoppas den blir klar snart så vi kan dra på semester!!! Lääängtar.

7/5-10

Kollade till på kl och den va redan 19.30! OJ va tiden går fort när man har kul....typ :)
Så Kim och jag gick in. Kim kom på att hon ville bada så jag tappa upp ett bad till henne. Hon satt en bra stund och grejjade med sin docka. Matade den med vatten, prata och sjöng med den. Men när jag skulle filma henne så vart hon knäpptyst. Som vanligt. Sen dök Faster Anna upp :) Kim som pratat och längtat efter henne. Så hon vart sååå glad när hon såg Anna. Men blyg när Annas kompis va med. Kim bjöd Anna och kompis på godis och vatten :) tack tack... När dom åkte vidare gick Kim in till sin säng. Så då tyckte hon det va dax att sova. Så jag la henne i sängen, slog på en film och gick och gjorde välling. Sen dess sover hon. Får se om det blir någon sovmorgon i morgon. Skulle va skönt iaf.
Åå jag är så avis på min svärmor och fler som ska på-

Mia Skäringer!!! Dyngkåt och hur helig som helst
Vill oxå :( Men kanske går fler tåg...
Nu ska jag snart sussa. Men här kommer lite mer härliga bilder :)
 Kim pärlar...försöke iaf :)
 Kim fick tag på pappas cola flaska
 

  

I morgon är det Lions Vårmarknad i Kga. Så då måste man ju dit igen hihi. Faster Anna ska med oss. Får se vilka vi blir. Vi ska möta upp Virre&Ebba oxå. Så får vi väl se om Putte hänger med :) Om det nu inte blir regn som det är lovat. Då blir vi hemma! Putte ska grejja vidare i husvagnen. Ha en fortsatt trevlig fredags kväll!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela