♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Klippt....

Publicerad 2010-05-05 20:38:10 i Allmänt

Ja nu va det klippt för Kim hihi. Nä då jag klippte henne lite i håret bara :) Men hon vägrade att låta mig ta kort på henne. Så det fick vara :)
Annars så rullar dagarna på, jobbar och sliter. Hihi nä då, denna vecka har jag bara jobbat 5 tim/dag. Tråkigt men alltid något! Händer inte så mycket på dagarna här annars, vi är mest ute på gården och busar och grejar... Ska gå och handla lite blommor någon dag oxå. Jag har fortfarande inte kommit i väg och gjort det! Nu ska jag gå ut med Baltazar en stund och sen sova! Börjar inte jobba förens 11 i morgon. Ganska skönt, men ändå inte... Sen jobbar jag bara till 15.30.
Ha det bra alla mina bloggläsare. OM jag nu råkar ha några... :)

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2010-05-05 23:59:22

Kolla in kortet på Kimsan som jag har lagt upp på bloggen!! Jag fixade till det kortet då hon tappar hinken!! Skriv mer än gärna vad du tycker!!



Kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela