♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Lite bilder

Publicerad 2010-05-11 22:32:11 i Allmänt

Här kommer lite bilder från helgen :)

Gänget på väg mot Gryten

Jag, Kim och Baltazar :)

Väl framme så band vi fast hundarna en stund. Medans barnen skulle få rida.

Kim satt iaf på hästen :)

Min stora tjej, och lilla Baltazar :) Äter korv och dricker saft.

Vi 3
Och så den här då...Vem det nu kan vara... Det är iaf en hund som har badat :)

Baltazar!
Och den här, det här bilden fick jag av Lilli i veckan.

Det är Baltazar 11 veckor gammal. Så liten och go!

Jag har lite bilder från mobilen jag hade tänkt lägga in oxå, men fattar inte hur blåtanden funkar i datorn. Och jag hittar inte kabeln mellan datorn och mobben...

I går så städade jag medans Kim va på dagis! Dammsög, skura golv och lite så :) Duktiga jag.
På em gick vi till Öppna en sväng :) Sen när vi va på G hem så skicka en kompis och fråga om vi skulle gå till lekparken. Ja visst, varför inte. Hon hade bryggt kaffe och tagit med sig massa gott :) Men vi vart inte kvar så länge eftersom det blåste som tusan!!! Fy va kallt det vart.

I dag hamnade vi hos våran granne igen..typ. Fick en kopp kaffe. Sen blev kl så mycket så jag börja fundera på vad man skulle göra för mat, innan man skulle i väg till dagis och jobbet. Men då, slängde Anso ihop en underbart god paj! Kim orka inte hålla sig vaken så henne la jag i vagnen och hon somnade på stört! Sov i 2 timmar! Vakna lagom till att jag lämnade henne på dagis. Tog med en matlåda till henne. Eftersom dom redan hade ätit när vi kom. Dom är verkligen helt underbara på Kims dagis :) Kan inte ha fått ett bättre dagis!
När jag slutade åkte jag och hämtade henne på en gång. Vidare hem och gjorde mat, ungsbakad lax och potatis! Såå gott :) Och Putte har varit så duktig och ejat med husvagnen hela eftermiddan och kvällen! När jag kom ut, efter att ha nattat Kim så hade det hänt massor där ute!!! Nu är det bara att vänta på löning så man kan göra ännumera! I den här farten är den ju snart klar :) Då ska vi ut och campa!!!
Nu ska jag ta och sova. I morgon ska vi upp tidigt. Ska lämna Kim på dagis kl 7. Och hämta henne kl 16. En lång dag, första på länge.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela