♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Midda på er

Publicerad 2010-05-06 14:23:49 i Allmänt

Nu är vi hemma igen både jag och Kim. Hon sover midda och jag har gjort lite mat. Blidde inget jobba i dag. Då jag har fått min vanliga onda värk som jag får 1 gång i månaden! Fy fasen säger jag bara. Tänk om jag kunde få slippa få såå ont!!! Mest av allt när jag får så här ont skulle jag vilja vara själv i ett mörkt rum och bara sova. Men det går ju inte :) Lilla Kimsan vill busa och greja. Hur ska jag kunna aktivera henne hela dagen hihi. Men det blir väl att gå ut... Börjar bli väldigt grått och träligt på himmlen nu. I morse sken solen så fint och varmt och skönt va det. Så då cyklade vi till Öppna en sväng :)

Jag har fortfarande inte fått grejen jag köpte från tradera... Så jag har mailat och fråga vad den är skickad med för fraktbolag. Får väl se om saken eller mailet kommer först. Och jag hoppas verkligen inte jag blivit lurad :( Men återstår att se... I dag har det gått 1 vecka exakt.

Så vill ni veta vad jag köpt?!?! Haha då får ni allt lägga till en kommentar! Fiffig jag är va.... :)
Ni kan få en ledtråd, den kostade 810:-

Nä nu tror jag det är dax att väcka Kim, hon har nu sovit i 2,5 tim. Men det brukar hon göra. Fast på dagis :)
I morgon blir vi nog oxå hemma. Om jag inte blir utskickad på jobb. Jag har iaf redan tagit ledigt åt henne. Så smidigt att bara ringa dagis och säga att jag ska jobba. Och vilka tider sen är det bara att åka dit med henne :) Dom är verkligen underbara på Kims dagis!

Kanske hörs senare...
Kram kram

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2010-05-06 19:40:11

PMS och MENS är inte kul. Men min värk reducerades efter gravideten och förlossningen så känns inte lika mycket längre. skönt!

Fler barn får allt vänta nåt år ;)



Kramar

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-05-06 20:26:42

nu vart ja nyfiken på vad du köpt=)

Postat av: Veronica

Publicerad 2010-05-07 15:15:48

Hänger ni med på stan imrogon du skruttan o patrik??



Kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela