♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Midda...

Publicerad 2010-05-04 15:42:26 i Allmänt

Har jobbat klar för i dag. Och så har vi varit på utvecklings samtal på Kims dagis :) Allt va bara positivt om Kim. Hon har utvecklats otroligt mycket. Härligt, på bara 2månader har hon växt. Och blivit en mer självständig tjej! Dom sa att hon fixar det mesta själv och är väldigt duktig på att göra sig förstådd. Kan själv och min säger hon ofta nu mera. Baltazar har varit hemma hos våra grannar i dag, eftersom jag skulle jobba i närheten och inte hinner åka hem med honom till farmor. Han har nog haft en kanon dag han med, hade käkat massor med mat. Varit ute hela dagen och det bästa av allt va nog alla andra hundar :) Nu är vi hemma igen, både han och Kim  sover midda och jag ska greja lite. Får ju passa på hihi.
I kväll hade jag tänkt om man kanske kunde ta och mysa till det lite med sambon :) Kanske lite god mat och en film... Får se vad Putte tycker om det. Jag tycker iaf att det låter som en bra idé!
Over...

Kommentarer

Postat av: camilla

Publicerad 2010-05-04 18:57:25

Kul att hon blivit så stor att ni redan varit på utvecklingssamtal. Tänk snart flyttar hon hemifrån och du blir mormor;) hihi, Kram.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela