♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Nopp...

Publicerad 2010-05-06 22:32:09 i Allmänt

Nä inte tillräckligt med nyfiket folk än :) Men snart så...
En ledtråd till kan ni få, inte till mig.
I dag på em så gjorde vi inte så mycket Kim och jag. Vi tog en cykel och promenad tur. Sen hem och gjorde lite mat, lagon till Putte kom hem. Vi gjorde Fläskfelé m. kantarellsås och klyftpotatis! Mmmmm va gott!
Och nu så ska jag snart gå och sova...
Har lite planer inför morgon dagen! Chattade med min "gammla" arbetskompis förut. Och vi bestämmde att vi skulle ses för en fika i morgon på stan i Kga :) Ååå det va så länge sen vi sågt så det ska bli så kul! Hennes lilla tjej som är 8månader är lite hostig så vi hoppas hon inte blir "dåligare" under natten! Ska försöka komma ihåg grejen Kim och jag köpt till Wilda oxå. Kan inte plocka fram den nu för Kims säng står precis framför lådan som den ligger i. Annars hade jag allt fått med mig den!
Nä nu ni. Natti natti på er

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2010-05-07 14:37:15

JAG VILL VETA VAD DET ÄR!! HHAHA fast jag gissar att det är nåt till kimmie :)

Postat av: kkkarlssons

Publicerad 2010-05-07 14:51:19

haha vilken tur att vi underhåller:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela