♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Familje dag och Öland!

Publicerad 2010-05-09 21:43:06 i Allmänt

Yes i dag är våran lilla tripp till Öland bokad!!! Vecka 29 sticker vi i väg med husvagn, barn och hund/ar.
Ska bli så jäkla kul :) Ringe till LillAnna och fråga om hon ville med, så det hoppas jag verkligen hon vill :) Och inte som barnvakt, utan för att jag tycker om att ha med henne! Älskar att ha barn runt omkring mig, även fast hon sa här om dagen att hon inte va ett barn längre. Utan en tonåring :)

I dag har vi varit på familje dagen i Gryten. Vi tog en härlig promenad dit, tog ca 40min. Vi vart 4 vuxna, 3barn, 5hundar! Som gick. När vi var halvvägs dit så dök Lilli upp, i BIL!!!  När vi kom fram så krylla det av bilar. Och en massa massa folk och Hundar :) Det va många som stoppa oss och tyckte det såg ut som ett hunddagis som kom och gick. Det ser jätte härligt ut med både barn och hundar sas det :) Kul kul. I övrigt så var det en väldigt härlig dag! Underbara människor och härligt väder. Kim provade på att rida, men det va väl inte så där jätte kul... Baltazar bada, givetvis... Så käkade vi grillad korv och drack saft :) Kim tryckte i sig 2st korvar! Sen somnade hon skönt :) Sen fick jag ringa Putte och fråga om han kunde komma hämta oss. Jag har haft sååå ont i huvudet hela dagen. Så jag orkade inte gå hem. Nu på kvällen så tog jag och Kim en cykel tur. Hon ville cykla så då gjorde vi ju det :) Åkte förbi Lilli en sväng och hälsade på alla djuren, sen förbi hemma hos svärmor&co men där va bara farfar hemma. Så han fick en kram och en puss sen åkte vi vidare igen. Förbi hemma hos våra grannar och busa lite. Sen vart kl så mycket att det va dax att åka hem och sova! Kim busade lite med Katten och Baltazar en stund sen sa hon själv till och ville sova. Så hon somnade just innan 20. Putte och jag har kollat på lite tv och ska snart lägga oss.
Kram kram

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2010-05-13 13:35:55

Bilar är som med pengar. De är till för att rulla

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela