♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Rullar...

Publicerad 2010-05-18 22:00:59 i Allmänt

Ja dagarna rullar på... Vart och skönt är det ute oxå! I dag har inte solen varit framme så mycket men ändå har det varit 21 grader! GÖTT :)
Jag jobbar. Kim är hemma med pappa eftersom hon inte mår riktigt bra. Å inte han heller för den delen. Putte har fortfarande ont i ryggen.
Både i går och i dag har jag städat på baksidan av gården :) Så duktigt jag är då! Nu väntar jag bara på att Putte ska laga gräsklipparen så jag kan klippa gräset oxå! Tänkte lägga ut bilder på före och efter men bilderna har inte kommit upp på den andra bloggen än...Alltså därifrån jag "snor" dom hihi.
I dag på min lilla rast så var jag hem till syster och fick mig en kopp kaffe :) Tack. Vart en snabbis med en trevlig en! Snart kan jag gå dit ner med Kim och vara ute hela dagarna och snacka skit med syrran. Men i år är hon nog inte så lugn som förra året...hihi. Syrran får lite mer att göra haha. Och du ska veta att Kimsan kan springa, och snabbt går det! :) Vi ska försöka få i båten oxå, eller båtarna... Så jag kan greja vidare ute på gården.
Kanske finns någon där ute som kan gräva?!?! Jag behöver hjälp med att gå bort lite träd/rötter på min gård. Jag har klippt bort massa buskar som har fruktansvärda rötter och stammar nertill marken. Och det går inte att gräva med spade eftersom dom sitter ihop med varanndra. Ha nu kom jag på något. Man kanske kan koppla en bil till dom och dra upp dom hihi. Det måste ju gå på något sätt!
Nu ska jag ta en liten promenad med Baltazar. Och försöka få fast cykelkorgen på cykel. Å så ska jag gå ut i vagnen och hämta hårborsten. Eftersom Kimsan slarvat bort den andra :)
Ha det gött

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-05-19 09:56:48

smart idee med bilen håller med det borde fungera;)..

skönt att du får jobba har försökt få in dig hos oss men chefen säger nej just nu men ska fjäska mera kan ja lova för vi behöver folk som vikarie just nu=)

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-05-20 18:09:33

jo jag vet att du vill jobba men ska på möte på tisdag igen och då ska vi se vad han har för planer för oss och då ska jag rekomendera dig igen ska göra allt jag kan=)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela