♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

SÅ nöjd :)

Publicerad 2010-05-14 13:50:01 i Allmänt

Ååå i dag kom saken jag köpt på tradera! Och jag är såå himmla nöjd, den är verkligen jätte fin!

Ska vi öppna då????

Waaaw, det va något i kartongen. (lite orolig ett tag) Kim hjälpte till hela tiden! Så duktig :)

KLAR! Visst är den väl fin!!?? Kim säger Hej, Hej då :)


Jag är s**t nöjd iaf! Bara så ni vet :)
Jaja nog om detta :)

I dag så vaknade vi vid 8 tiden. Kim sov i sin säng i natt, så det gjorde att jag fick sova hela natten. Och inte behöva oroa mig över att jag ligger på henne... Ligger hon i min säng kan jag inte sova. Men mysigt är det :)
Vi gick upp käkade lite frukost och tog på oss regnkläderna och gick ut. Det bara vräkte ner ute, men men. Jag trodde det skulle vara mycket kallare än vad det va. Det var faktiskt skönt ute! Så va ute i 1-2timmar. Kim har såå mycket att göra när vi kommer ut. Hon gräver, flyttar omkring på saker. Tar promenader med vagnen. Just ja vilket jag måste köpa på Ullared, en dockvagn! Just nu går hon omkring med läragåvagnen... Men det spelar väl ingen roll iofs. Och just när vi skulle gå in så kom lastbilen med paket :) Katten höll på att få åka lastbil. Han trodde han skulle få hoppa upp i lastutrymmet!!! Men jag fick allt tag på honom. Vem vet vart han skulle kunna hamnat då! Min lilla kisse :) Inte rädd för något, men vem i min familj är det....
Nu sover Kim midda och jag sitter här. Ska gå ner i källaren och hänga tvätt. Och så ska jag dammsuga, men det får bli när Kim vaknat.
Måste i väg och handla oxå, i dag är det ju fredag = Fredags mys! I kväll blir det Taco! Det handlade jag allt till i går, men glömde ju godis... Kims godis är, ostkrokar/majskrokar, kex, sen brukar hon få smaka riktigt godis av pappa och mig. Men hon är inte så förtjust i det :) Vilket bara är bra! Söt saker är inget för kim :) Duktig flicka hihi. Om vi ska kunna gå till affären med den nya vagnen behöver vi en pump så vi kan pumpa däckena. Lilli skulle kolla om hon hade någon. Jag köpte en ny på Coop för ett tag sen, men den va paj!
Nu ska jag göra lite nytta :) Innan sambon kommer hem och skäller ut mig....typ.
I går var jag på rikgit dåligt humör, så han fick ta all skit. Hoppas han inte kommer hem och säger samma saker i dag, men i dag är jag inte på samma dåliga humör. Tror jag iaf...

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-05-14 21:22:08

vagnen är grymt fin =) hoppas den är bättre än den alex köpte till becky var likadan men inte alls skön att köra men ni tog ju ny så då är den nog bättre men dom sitter mycket bra i den vagnen jag tyckte den var jobbig att svänga me så stel och trälig men begagnade saker brukar ju inte vara bra jämt heller=)

jag har vanlig cykel pump ifall du skulle behöva låna=)

kram jenny

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela