♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Söndag 2 maj-2010

Publicerad 2010-05-02 21:26:39 i Allmänt

Vilken underbar söndag :)
Vi började dagen med att åka till badhuset! Så kl 9 va vi uppe och packa och greja. Ringe och väckte faster Anna. Putte sa något om att hon hade skickat sms... Så jag tänkte att det är bäst jag ringer och kollar om hon ville med. Haha en helt nyvaken/väckt Anna svarar i telefonen så jag knappt hör va hon säger... Men hon mummla lite och sa ja. Så efter kanske 30-40min va vi där och plocka upp henne. Med oss mer till badhuset va Bullen och Ebba. Virre jobba redan så henne träffa vi där :) Och hon hade med sig sin super fina kamera! Virre har börjat lekt lite grann med PhotoShop, och bilderna blir såååå underbart fina :) Du är så duktig.
  
 Jag och Kim 30/4-10    
  Virre lyckas ta ett kort just när Kim tappar hinken!
 Min älskling grejar och står i. Men jag tror nog mest att han leker....hihi

Det va lite härliga bilder :)

När vi kom hem från badet, Anna förljde med oss hem :) Så ställde jag mig och gjorde lite mat. Fick bli kyckling och ris. Men jäklar så starkt det vart!!! Va så det brann i halsen, haha. Men det blidde ganska gott. Kim satt kvar i bilen och sov. Jag hann även hänga lite tvätt. Tack vare att Anna va här :) Sen cyklade Kim, jag och Anna till OkQ8 för att handla lite mjölk. På vägen hem gemon skogen...hittade jag min gammla cykel som vart snodd för ca 2 år sen!!! Helt otroligt. Hade jag sett den j*veln som hade det så ****** hade den fått höra!!! Hur f*n kan man sno en cykel i lilla Dfs och sen använda den i samma sammhälle??? Så när vi kommer hem med den säger farmor, haha tog du med cykeln som stod i skogen?! JA givetvis den är ju min :) Öh jaha :) Men det kunde väl inte hon veta heller, pucko jag hihi.
Putte har varit så duktig i helgen. Han har grävt igen alla vattenpölar, och tagit bort våran gammla pool som fanns i våran gammla altan. Så nu är det snart bara att börja gräva och dränera...öh vet inte hur det stavs. Men ni fattar nog :) I em har även Bullen, Virre och Ebba varit här :) Så vi fikade lite äppelpaj och drack kaffe.
Sen va vi ute i trädgården en sväng igen innan det vart natten.
Men nu sover Kim så skönt, och jag håller på med lite mat. Väldigt sen kvällsmat...men men.
Over.... Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela