♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Speed....

Publicerad 2010-05-16 10:16:42 i Allmänt

Himmel och plättar. I går kväll så hade jag en riktigt speedad unge! Det sägs att hon har krupp hosta, så hon fick lite Ventolin. Hon fick det vid 19.30 och vid 23.10 hade jag fått henne i säng :) Det va en himmla fart på henne hihi. Grannen undra vad vi hade gett henne för något... Hon har aldrig reagerat så på Ventolinet förut! Och jag gav henne precis samma dos som hon brukar få. Men det va ju lördag så spela roll. Vi hade lite fint besök i går med :) Puttes moster Camilla hennes dotter Emilia och hennes som Dennis var här på snabb visit! Sen senare på kvällen åkte dom vidare mot Skellefteå! Synd dom inte kunde stanna längre. Så det va fullt hus här hemma, vi var 12 per i vårat lilla hus :) Sen satt grabbarna kvar och drack öl in i sena natten. Kim och jag gick och la oss. Sen börja hennes jäkla hosta igen :( Och nu ligger hon på soffan och sover. Hon är inte sjuk annars, bara hostar och har sig. I går så hade vi underbart väder, varmt och soligt! Men i dag därimot så regnar det och blåser. Men det är fortfarande varmt i luften :) Sommaren är här!!!
I dag då, vad ska man göra en dag som denna??? Städa, shoppa, promenera??? Jag är sugen på att shoppa, men för vilka pengar. Å så ska jag ju snart till Ullared!!! :) Städa gjorde jag ju i går, så...ja promenad är visst bara kvar. I regnet, men finns inga dåliga väder...bara dåliga kläder....
Tyvärr så har jag inga kort att lägga upp... Får bli senare.
Nu ska jag mysa med min underbara lilla dotter :)
Kram kram

Kommentarer

Postat av: camilla

Publicerad 2010-05-16 13:39:34

Tack för trevligt sällskap och god middag. Resan hem gick bra, jag har hunnit sova två timmar sen jag kom hem, städat ur bilen och ska nu ta och tvätta upp kläderna. Ha det gött. Bilder kommer sen. Kramar och hälsa alla.

Postat av: Linda

Publicerad 2010-05-17 10:41:20

Hihi, hon är väl för go iallafall lilla Kimsan :)

Vilken fin vagn hon har fått också, stora tjejen... Jag måste komma och hälsa på er nån dag, var ju ett tag sen nu... Massa jobb nu, men snart är jag väl lite ledig :)

Hoppas allt är bra med er!

kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela