♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Trist...

Publicerad 2010-05-25 18:41:19 i Allmänt

Väder, men va tusan efter regn kommer sol :)
Nu är tösen med pappa och handlar. Jag är hemma och göra mat och städar. Skönt att få göra det själv ibland :) Hihi går så mycket fortare än när Kimsan hjälper till att plocka fram igen. I dag trodde jag att jag skulle få vara ledig. Men icke :) Och jag skulle helst komma så fort som möjligt! Jäkla panik här hemma vart det. Nä det det gick bra. Vi hade ju redan ätit frukost och klätt på oss. Så det va bara resten kvar...
Nu ska jag fortsätta grejja innan dom kommer hem igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela