♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

En bra dag

Publicerad 2010-05-12 21:54:07 i Allmänt

Dagen har varit kanon bra. Tiden på jobbet gick väldigt fort :) Lite roligt barnen på det dagis jag var på lyssnade på Hårdrockarna Kizz och gjorde tecken!

Kan kanske bero på varför tiden gick fort :) Man gick ju runt och nynna/lalla på det hela dagen hihi.
Helt underbara ungar :) Dom kunde f*n varenda låt! På den avd jag var på var det barn från 3-6 år. Stört sköna ungar.
Slutade kl 15.30 så då åkte jag och hämtade Kim på en gång, eller ja först hämta jag Baltazar hemma hos Killen&Billy. Det va ruggit och kallt lite regn när jag hämtade Kim så vi vart lite frösna. Och så ville ju inte Kim in på en gång vi kom hem så vi va ute och greja en stund i regnet! När vi kom in så gjorde jag varm choklad och smörgås :) ååå va gott det va. Så mös vi ner oss i soffan. Sen rätt va det va så dök Lilli upp! Hon fråga om vi ville med ner och handla. Så ja det ville vi visst... Aa aaa. Kim körde liten kundvagn. Haha ha är ju för go, hon tyckte att det bara va att plocka ner massa saker i vagnen. Och det gjorde hon oxå. Vart en My little Pony, en liten bok, massa kakor, godis, mm.... Hon va så bra på det hon gjorde :) Lilli betala givetvis. Jag hade inga pengar med mig! Men å andra sidan skulle vi bara med som sällskap. När vi kom hem så fick Kim lite mat, och sen kaka och te. Och helt plötsligt va kl natten. Redan 20.00! Vart tog kvällen vägen?!?! Så jag gjorde lite välling, nattade Kim och Lille åkte vidare. Och nu på kvällen har jag varit ute och hjälpt min älskade sambo med husvagen :) Nu har han han åkt i väg för att handla pizza, Ungspizza! Gött :)
Och jag passar på att uppdatera er lite , eller mig...
I morgon är en röd dag. Så då är man ledig. Undrar va man ska göra hela dagen...
Å föresten! I dag kom saken jag köpt från tradera!!! Så på fredag blir den levererad hem till våran adress av DHL!!! Ååå vill ha den nu :) Se om jag köpt grisen i säcken eller inte hihi.
Nu ska jag göra pizza!
Ha en bra helg

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela