♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Pulka åkning

Publicerad 2010-11-29 11:10:40 i Allmänt

I går var vi nere på skyltsöndag här i Dfs, träffa massa tomtar och Kimsan fick lite paket och så =) +att hon träffa några kompisar att leka med en stund. Det var verkligen snöstorm i går, men va 17on Kim ville ut och träffa tomten. Så jag pälsa på henne massa kläder sen gick vi i väg =)
Efter en stund besluta vi att åka in till Kga och kolla lite oxå. Vi skulle ha en lekhjälm åt Kim som hon ska ha på dagis. Eftersom dom måste ha hjälm när dom åker pulka eller liknande.
Så i dag vet jag vad hon gör när dom är ute =) Hon fick även välja i morse om hon ville åka vagn eller pulka till dagis, så givetvis vart det pulka. Det är kanon fint väder i dag, blåser ytters lite och strålande sol!!! helt jäkla underbart!!! 
Efter dagis i dag så ska vi ta en härlig promenad i solen med några kompisar+barn. Så barna får sova midda i vagnarna i dag =) Efter det blir det Öppna en stund, pyssla lite till kanske hihi.
Nu ska jag göra lite mat innan det är dax att ge sig i väg.
Kram på er och hoppas ni har leka fint väder som oss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela