♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Saga

Publicerad 2010-11-23 20:45:55 i Allmänt

Provade en ny metod i kväll, när Kim skulle sova =)
Eftersom det inte alls gick i går...
Jag frågade om jag skulle läsa en bok/saga, vilket hon inte alls har tyckt om förut!
Men i dag gick det faktiskt riktigt bra, vi läste 2 st böcker. Sen prata vi lite allmänt, sen somnade hon =)
Fast hon sover i min säng, men jag ska alldeles snart gå in och bära över henne till sin säng.
Hon vill ju inte sova i sin säng längre...Tror kanske att det kan vara för att det är en spjälsäng?!...
Vi har kollat efter en typ, växa säng eller en annan. Måste dock va lite kant på den annars rammlar hon nog ur. Så som hon snurrar runt =) Men himmel så dyra dom är! Kolla blocket, men begagnat kostar ju lika mycket som nytt!!! Jaja, får nog iaf bli att köpa en sån.
Nu ska jag ta mig en dusch! Eller kanske ett bad.... =)

Kommentarer

Postat av: camilla

Publicerad 2010-11-24 06:44:16

Vi köpte en äldre variant på loppis och betalade 100:- håll utkik det kan löna sig. Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela