♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Tålamod....

Publicerad 2010-11-22 21:22:46 i Allmänt

Ja det ska man ha här på kvällarna nu.
Hur får man en liten att stanna kvar i sin säng?!
Nu i kväll höll jag på i 1 timma... Och till slut gav jag med mig så hon fick ligga i min säng. Och peppar peppar, hon ligger kvar än och pratar. Antagligen massa "skit" om mig, för sin Heffa =) Han får nog höra massa han.
Jag tror hon har kommit in i sin 2års trotts. Hon lyssnar inte, gör absolut inte som man säger, skriker åt en, ignorerar en osv. Gisses hur hon kan vara, men men det går väl över det oxå. (som tur är)
Så just nu. TÅLAMOD är MIN bäste vän!!! hihi
Hon har även blivit väldigt, ja va ska man säga... "tjejig". Hon ska ha massa rosa, rosa kläder, rosa bestick, rosa mugg/glas osv. Han vill gärna ha klänning. Asså det händer så himmla mycket i den lilla kroppen.
Snart fyller hon 2år!!! Va tiden går fort, vart tar den vägen, vad gjorde man med tiden innan man fick barn???

Ja det så gott alla! Nu ska jag ta och titta till min lilla ängel <3





Guuuud så jag älskar denna lilla tjej!!!! (med på bilden är hennes kusin Tuva) <3

Kommentarer

Postat av: Jenny Karlsson

Publicerad 2010-11-23 16:33:54

Under bar bilder speciellt när hon har mössan på sig hehe..

Lite kul endå att hon är trotsig för hon har ju verkligen varit så underbart snäll annars fast det är hon ju nu me godingen=0)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela