♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Baka baka

Publicerad 2010-10-07 15:39:13 i Allmänt

I dag har Kim och jag varit till Öppna :) Eller Familje Centralen som det heter... Bet är bara "bebisar" där nu för tiden tycker jag hihi. I dag var det många barn i ca 2månader-8månader, men även några i Kims ålder. ca 3st haha. Gisses va tiden går fort!!! Kim blir 2 år om bara 2månader! Vart f*n tar tiden vägen?! Jaja det va iaf kul där uppe, snacka med massa andra mammor och häva i sig massa kaffe...
Efter det gick vi till farmor, hon hade bakat bullar. Farbror Robban fyller ju snart år :) Så Kim fick en bulle, sen skulle vi gå hem så då tog farmor och följde oss en bit med vovvarna. Kim somnade i vagnen på vägen hem. Jag började med maten så fort vi kom hem. Sen va det bara att väcka Kimsan eftersom hon inte får sova så länge. Hon blir omöjlig att få i säng på kvällen annars. Det va lättare "förr" när hon inte kunde klättra ur sängen haha.
Nu håller vi på och bakar bullar :) Kim ville baka så då tänkte jag att vi bakar på "riktigt" ist :) Vilket hon tyckte va väldigt kul. Nu har vi mjöl i hela köket! Men men, snart åker dammsugaren fram, så spela roll. Nu ska jag bry mig lite om min dotter här igen, vi ska bygga med lego. Hennes absoluta favvo just nu.
Kram på er från oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela