♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Har...

Publicerad 2010-10-14 13:35:35 i Allmänt

Asså har ni smakat på dessa?

Har ni det???
Jag är helt fast, jag tycker det är jätte gott. Spec denna...

Eftersom jag försöker gå ner i vikt kan jag dricka denna :) Den är dyr men det är det tusan värt hihi.
I går började jag min träning igen. Efter att jag varit lite små krasslig. Å det känndes verkligen att jag inte hållt på ett tag! Gisses jag orkade knappt något, vart så arg på mig själv :( Men i kväll kör vi igen!!! Peppam peppa!!!
Nu så ska jag slå igen datorn och sätta på lite kaffe, för snart dyker nog min kompis upp och hennes barn :)
Kram på er alla.
Jag ska försöka få ut lite bilder nån kväll......

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2010-10-15 18:42:48

Jag älskar den lila :)

Postat av: Linda

Publicerad 2011-05-07 18:01:57

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela