♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

H...eeee.....s

Publicerad 2010-10-06 21:19:43 i Allmänt

Ja just. Min röst stannade kvar i sängen i morse när jag klev upp. Så jag har ingen röst. Antagligen något virus på stämmbande. Kims dagis fröknar skrattade åt mig, fast det gjorde Kim oxå i morse haha. Hon tittade väldigt konstigt på mig :)
Nu så sitter jag här i soffan och väntar på att killen & Billy ska komma. Det va meningen att jag skulle gå dit och hämta dom, men svärmor kör hit dom :) Å det tackar jag för.
Angående utställningen som jag skulle anmäla Baltazar till i Örebro.... Blir inget, pga av skadad fot :( Vet trodde inte det skulle hinna läka ihop. Skit tråkigt, men men det finns fler :) Såret ser iaf jätte bra ut.
Ja detta skulle jag skicka i fm, men det gick inte...så jag fortsätter på den nu ist :)
Just nu sitter jag och kollar på Berg flyttar in. Vilket är min höjdpunkt på denna onsdags kväll...och Fb då, det kan jag ju inte slita mig i från haha.
I morgon är Kim ledig från dagis, för att vi ska gå till Öppna Förskolan och leka lite och fika :) En sån där mamma, Kim dag <3 Efter det ska vi gå hem till farmor. Baltizz ska få vara där medans vi är på Öppna. Får väl se, farmor kanske tittar upp på Öppna en sväng, hon trodde hon sov på morgonen när vi kommer med Baltizz. Får väl se om jag lyckas smyga in utan att hundarna hör mig haha.
Ja just det ja, min röst är tillbaka, fast inte till 100%... Får väl se hur det låter i morgon...peppar peppar :)
I morgon ska Kim och jag baka lite, hade jag tänkt. Får väl se hur det blir.
Nu ska jag kolla klart på tv, sen ska jag faktiskt sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela