♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Tjöta :)

Publicerad 2010-10-01 22:50:49 i Allmänt

Ja vad ska man säga.... Jag har verkligen inte haft någon ork alls till detta.
Men nu är det så att det tjatas på mig :) Vilket jag iof gillar hihi... men men.
Just nu så sitter jag här med ett glas vitt intill mig och slö tittar litte på tv.
I dag har vi inte gjort något spec direkt...eller jo kanske om man frågar Kimsan :)
Hon har nämligen tagit kort på dagis i dag. Å det gick jätte bra sa fröknarna! Min underbara dotter har tagit sitt första dagis foto. Vart tar tiden vägen igentligen?!
Senare på em kom farmor hit, eftersom jag var hundvakt. Och hade fått med mig hennes nyckel hem till mig... Så vi bestämmde att vi skulle göra taco i kväll och mysa och ha det trevligt bara :) Vilket det verkligen blev oxå! Faster Anna, farbror Robban, farbror Peter och Angelica och farmor. Farfar ville va hemma och ha hela huset för sig själv :) Kan va skönt det oxå. Jag och farmor satt och kännde på Angelicas babis mage, å "det/den" spakade på oss :) Guud så jag saknar den tiden! Helt underbart och känna på magen :)
Tack för en super härlig kväll hörrni ;)
Å vet ni, här om dagen ringde min svärmor och fråga om jag ville med till Ullared i november :) Å det är väl klart! Så den 11/11 sticker vi i väg. Jag och min underbara svärmor <3
Jaha, vad ska jag skriva mer då... Nä orkar inte...typ....Så LillAnna är du nöjd nu :) ?
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela