♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Björn...

Publicerad 2010-09-03 21:14:31 i Allmänt

Ååå i morgon ska jag ut! Jag ska på Björn Rosenström på Statt!!! Å det ska bli grymt kul *ler*
Om nu inte Putte kommer på något annat. Men jag har iaf en underbar tjej som har sagt att hon gärna är barnvakt. Nämligen väldens bästa Anna, faster Anna <3
I morgon är det även Filipstads marken!!! Å det ska jag, men jag vet inte rikgit hur...hihi
Nä ärligt. Jag orkar inte skirva något mer. Jag är såå trött, så jag ska lägga mig i soffan och kolla på 3an, Bodyguard.
Kram på er alla

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2010-09-04 11:29:15

sv: Du måste verkligen kolla på det, tv6 play =) Riktigt roligt , och en riktigt syn för ögat ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela