♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

GRATTIS

Publicerad 2010-09-09 15:14:30 i Allmänt

Börjar med ett stort

GRATTIS till Lilli på hennes stora dag :)
Hoppas du får en bra dag med massa besökare ;)
P.s.... vi kommer ju snart :) Hela familjen!

Ja i dag ska vi i väg på kalas, på 40års kalas!
Men först måste jag hinna med lite annat... ex, vad ger man någon som redan har allt?! Jag har funderat på den frågan många veckor nu... halsband, armband, örhängen?! Sen vet jag att hon redan har massa sånt, så ja jag vet inte vad det blir.

Om ca 2 veckor ska Baltazar och vi i väg på utställning, i Grums! Ska bli så kul. Det är valpträff sammtidigt så vi ska få träffa hans syskon å en massa andra tollare :) Nästan roligast av allt är väl att Putte ska följa med! Så hela familjen ska i väg med Baltazar!!! Blir en bra dag tror jag. Spelar inte så stor roll hur det går för Baltiz, eller jo det gör det ;) Fan va kul det skulle vara om det gick skit bra!!! Håll tummarna :)

Nu ska jag ta och grejja litte. Kim har fått så mycket kläder av våra kompisar att jag inte vet vart jag ska göra av allt. Å allt är i strl 98-110 osv... Alldeles för stort än så länge. Kanske till vinter och våren?! Jag har ju ingen aning om hur hon växer, hur fort och så.... Men det märks som tur är :) Det är 3st banan kartonger. och 7st stora kronhalls påsar fulla med kläder! Så jag måste stuva om lite för att få plats med allt.

Ha det bra tills vi ses nästa gång........

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela