♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Nu jäklar

Publicerad 2010-09-14 15:27:21 i Allmänt

Ja nu jäklar ska ska jag försöka gå ner i vikt! Jag har ju ingen våg så jag kan inte väga mig....Skit tråkigt. Hm vart kan jag göra det tro.
I går börja jag träna nere på Valla här i fds. Det va faktiskt riktigt kul men svårt. I går var det Aerobic! Snacka om att starta svårt :) Men men, det svåraste var alla nya ord. Asså jag fatta inte ett dugg när hon sa nu kör vi ...... åt höger å sen kör vi ....... åt vänster osv. Jojo vistt tänkte jag hahah
Men kul va det och svettigt va det!! Så i kväll bär det i väg igen och då är det Styrka :)
Men nu ska Kim och jag kolla på Solsidan :)
Ha det gött i Sk*t vädret :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela