♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Tivoli

Publicerad 2010-09-11 20:52:07 i Allmänt

I dag har vi varit på tivoli i Karlskoga :)
Vilket var väldigt kul! Jag åkte en grymt cool karusel, jäklar det sög i hela kroppen haha.
Å eftersom Putte banga så åkte Peter med, han bangar inte på mycket. Så det är väl tur att jag har någon som vågar åka grejer med mig  hihi.
Kim åkte oxå massa karuseler, och Putte åkte "bilarna", hihi den lilla fegisen *fniss*
Här kommer lite bilder på dagen...
 Väntar på att få åka i väg
 Åker helt själv
 Kim åker lastbil, hon sitter i den blå
 Busarna gör sig redo....
 
 Dom 3 busarna :)
 Farbror Robban och Kim
 Fort gick det
 Här sitter vi nu, Peter och jag... shit va nervös jag va!

 Högre blir det....
 Nuuu är det högt!!!
 Fyy fan va kul den va!!!

 Jobbigt att åka karuseller :)

Nu ska Putte och jag mysa <3
Det blir räkor, god ost och en film!
Ha det gott

Kommentarer

Postat av: marlén

Publicerad 2010-09-12 12:39:29

Jag gör dom själv i power point :)

Om du vill ha hjälp kan jag ju fixa åt dig :) bara du skickar vilka bilder du vill ha, om det ska stå nått och sen vilken färg du vill ha :)



Ha de så bra!

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela