♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

11-02-19

Publicerad 2011-02-19 23:37:52 i Allmänt

Idag har vi varit ute och åkt skoter hela dagen :) + att Jag råkade köra sönder skotern :( Sorry Putte. Men den funkar iaf om man tar det lugnt hihi. Tror vi bara körde omkull 1 gång i dag ;) Jäkla krångligt att köra där man inte vet hur det ser ut under snön :p Men oj va kul det är! Nu ska jag sussa, frisk luft suger... I morgon blir det lite mer skoter äventyr, och så ska jag bli klippt!!! Lääängtar :) Natti natti

Kimsan på Pepes skoter <3

Putte på våran skoter <3

Kommentarer

Postat av: Jenny Karlsson

Publicerad 2011-02-20 17:55:40

kim ser ju riktigt tuff ut=0)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela