♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

2011-03-08

Publicerad 2011-03-08 09:09:59 i Allmänt

God morgon!
I dag va vi uppe tidigt... Redan när Putte åkte till jobbet kl 7. Det är inte så ofta det händer att vi är uppe så tidigt. Kimsan sover gärna till allt i från 8-9.30 :) 
i går så gjorde jag och Kim det mysigt i köket, bytte gardiner och grejjade lite. Vi skurade även alla golv, och dammsög. Kimsan har kommit på att det är kul att åka på dammsugaren... I går var vi inne nästan hela dagen. Putte och Kim kom och hämtade mig på jobbet bara. Men i dag har vi lite planer :)
1. Frulle (avklarad)
2. Duschen 
3. Kaffe och plocka in i diskmaskinen
4. Mat köttfärssås och pasta
5. Promenad med Baltizz till svärmor
6. Gå till Öppna Förskolan 
7. Jobba kvällen
8. Ja å efter det är det sängen och sova! Fast hinner nog kanske med lite BigBrother innan sängen :)

Ha en bra dag alla där ute Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela