♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Göra eller inte göra...

Publicerad 2011-03-04 13:48:06 i Allmänt

Ja just precis.
Jag har varit sugen på en sådan, i många år!

Jag vill så gärna göra det, men å andra sidan är jag livrädd för att göra det... Inte för att det ska göra ont, klart det känns. Jag är rädd för följderna som Kan bli.
Men va tusan man lever ju bara en gång :)
Nog om det hihi

Kimsan ligger fortfarande med feber och en väldig hosta :( Hoppas hoppas hon snart blir bättre och kan gå till dagis och leka med alla kompisarna. Dagarna går så otroligt sakta när man är hemma och inne hela dagarna.

I går jobbade jag, gjorde min första dag själv! Ååå det gick så jävla bra om man får säga så :)
Det va såå jäkla kul! Baltazar var med och han undrade nog vad vi gjorde där, han pep lite i början men sen jäklar när han fick mat och massa godis och kakor vart det andra bullar haha. Han ville inte med hem när det va dax att gå. Till veckan blir det jobba igen. Både på dagis och som PA :)

Nu ska jag krypa ner i soffan hos Kimsan som sover... Tänkte kolla på Titanic 2

Kram på er alla ha en trevlig och bra helg <3

Kommentarer

Postat av: marlén

Publicerad 2011-03-07 20:06:59

Jaha okej..Ja de måste jag ju tänka på :)

Tack för tipset! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela