♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Krupphosta...

Publicerad 2011-03-01 13:41:23 i Allmänt

Ja det är ingen rolig grej att dra på sig!
Vilket min lilla tjej har gjort =( I lördags började det. Och söndagen fick hon feber å inte så lite hon låg på ca 38.8-41 grader! Hon fick halucinationer och bara grät och grät. Hon åt inget, vägrade totalt att dricka något. På söndagen fick Putte tvångshålla henne för att vi överhuvud taget skulle få i henne lite alvedon. Usch vad jag tyckte synd om henne. I måndags fick det räcka, då ringde jag vårdcentralen. men där va alla telefon tider slut *arg*! Så då ringde jag barn motagningen på sjukhuset i Kga. Å där va det tvärfullt så dom kunde inte ta i mot oss... *dubbelarg*! Men hon lovade mig att få tag på någon i Dfs som kunde kontaka mig. Och efter 1 ½ timme ringde det. Hon tycket jag skulle åka in till baggängens vådcentarl med henne, dom har jouren på kvällar och helger. Så vi fick tid kl 18.20 samma kväll. Då hade hon så pass svårt att andas att hon fick adrenalin i gastmask och tabletter att dricka. gasmasken gick ganska ok. Hon tycket det var väldigt obehagligt men va fan jag försår henne. tabletterna gick inte alls. Vi fick stanna till kl va lite över 20. Hon vart inget bättre, så vi vart skickade till Usö, där vi tillbringade våran natt =( Nu är vi hemma igen och Kimsan ligger och sover i våran säng. När hon vaknat ska hon få lite medecin och sen ska vi ta en lite promenad så hon får komma ut i friska luften.
Och så är det bara att hålla tummarna på att hon blir bättre så vi slipper åka in till Örebro igen!
många kramar till min lilla tjej!!!
ha det gått alla där ute.
Kram kram

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-03-01 14:13:13

Hejsan!



Javisst är de en endaq röra bara..

Åker på 24 timamrs kryssning med 3st tjejor :)



Hoppas tösen blir bättre snart! Säg till om det är ngt som du behöver ;) Finns här vettu !



Kramar Veronica

Postat av: jenny

Publicerad 2011-03-02 19:49:32

oj har hon vart så dålig inge vidare alls stackars kim hoppas bara hon blir bättre nu gumman lilla krya på dig..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela