♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Nervös...

Publicerad 2011-03-03 14:12:54 i Allmänt

I kväll är första kvällen på mitt "nya" jobb som personlig assistent. Och jag ska jobba själv! Jag har gått brevid en gång tidigare för ca 1 månad sen. Och jag vet att det har varit ändringar på jobbet. Så hur ska detta gå. Som tur är är det en reko kille, super go på alla sätt och typ i samma ålder =) Snackar som tusan och har samma intressen typ =) Så han får väl tala om för mig hur jag ska göra och vad jag inte ska göra haha. Och en fördel på jobbet är att jag får ha med mig Baltazar! super bra.

Kimsan ligger fortfarande i feber och hostar som en liten tok. Stumpan min <3 Hoppas hon snart blir bättre, så hon får leka med alla sina kompisar. Hon frågar om vi ska gå till dagis varje morgon när vi kliver upp. Och säger jag Nej så frågar hon om vi inte kan ringa någon kompis som kan komma och leka...Så hon saknar verkligen alla sina kompisar =(

Nu ska jag ta och plocka fram lite kläder och fixa i ordning med. Får se när Putte kommer hem, han måste ju ta Kimsan... Sen kan man bara hoppas på att det finns lite kvällsmat när man kommer hem. Men det är nog bara en dröm.

Kram kram

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2011-03-03 18:55:38

Men va roligt att du äntligen har kommit in som personlig assistent hoppas du får jobba mycket=0)



kim fortfarande sjuk inge skoj hon får krya på sig kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela