♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Sur

Publicerad 2011-03-09 13:31:21 i Allmänt

JA det är jag!
I dag var dagen som det skulle hända, japp min piercing skulle på plats! Men icke. Så jäklar va sur jag är.
F*n f*n f*n säger jag bara.
Nu tar det ett tag igen, eftersom kompisarna jobbar. Och i dag va dom äntligen lediga.
Grrrrrrr!!!!!
Jag hade ju köpt hem blåbärs soppa och grejjer ju :(
Jaha.

För en stund sen fick jag ett telefon samtal från svärmor. Som gjorde mig arg och ledsen! men det är inget som jag tar upp här! Tänker på dig tjejen!!!!  Hoppas det löser sig! hade jag haft körkort hade jag inte tvekat, jag hade kommit på en gång! <3

Ha det gott alla där ute!'

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2011-03-25 09:59:55

Ja o när jag är ledig jobbar du. Så vems är felet?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela