♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

:(

Publicerad 2011-10-28 22:29:23 i Allmänt

Såå besviken. varför ska man jobba för?!?! När man ändå inte får använda sina pengar som man jobbar ihop!
Jag som inte ens har körkort, ska betala en bil för min lön....?!?!  Jag är/blir så trött och ledsen på detta "beteende". + Att jag betalar räkningarna för det lilla jag tjänar ;( Och så här är det jämt. Jag ska inte ha några pengar att leva för. Men han ska. Jag får be om lov eller fråga om pengar om jag ska göra något. Jag tror inte jag orkar längre snart, jag känner mig otroligt låst!
I morgon ex så skulle jag med några kompisar till Ullared. Men det gick absolut inte för sig. Jag som hade sett fram imot detta så in i h-vete! Nä nu skiter jag i detta, jag går och lägger mig! God natt
Kanske känner jag mig bättre i morgon....

Kommentarer

Postat av: camilla

Publicerad 2011-10-30 21:58:09

Ni får sätta er ner och göra en planering för vem som betalar vad. Annars får ni göra ett gemensamt konto där ni lägger in % lika mycket av era löner och resten får ni behålla själva. Några tips. Vi har så att jag står för maten och ger M en summa för boendet. Sen betalar jag givetvis mina egna räkningar som jag dragit på mig. Tex. telefon, lån, krediter, fack, försäkringar osv. M gör vad han vill med sina pengar och jag för mina. Alltså vi har inte gemensam ekonomi. Visst vi är inte snåla med varandra, om vi är ute och fikar eller äter så brukar vi turas om att betala. Styrkekramar och lycka till.

Postat av: camilla

Publicerad 2011-10-30 21:59:48

kom på att säga att räkningar är aldrig roligt. Men tänk om du inte jobbade så skulle du inte ha råd ens med att bo. Kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela