♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

16/9-2011

Publicerad 2011-09-16 22:02:52 i Allmänt

Tycker det är tråkigt att det inte ska hända något med vårat hus! Grävkillen lyser med sin frånvaro. Å ändå var det han som sa att huset tar skada om det får stå för länge, undrar hur han tänkte då!!! Kommer han inte i helgen får vi försöka fixa detta på annat sätt, träligt bara att Putte redan betalat honom. Ett jäkla skit! Känns väldigt tråkigt att behöva "anlita" någon annan att göra detta, å betala en gång till :( Speciellt när vi inte har någon vidare ekonomi. Känns som om jag skulle kunna göra vad som helst för att få det klart :( Jaja fredag kväll å allt och jag känner mig nere, som vanligt typ. Blir ledsen för minsta lilla.... Men något positivt är ju att jag har jobb hela denna månad!!! WWWooooohoooo :) Ska bli skönt att få LÖN igen, det va ju ett bra tag sen nu jag hade pengar på MITT konto. Skulle behöva få komma i från några dagar. Bort i från allt ansvar, Kim och Putte.......å allt där till! Ha en bra helg alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela