♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

21/9-2011

Publicerad 2011-09-21 22:29:40 i Allmänt

Oj nu har det hänt lite saker här med dränering och hus :) vilket gör mig väldigt glad! Bara en ända sida kvar att gräva upp!!! Så till helgen med lite tur och om Putte kommer hem, så ska det bli klart. Känns otroligt skönt, äntligen kan jag se ljuset i horisonten..... Grabbarna jobba på som tusan hela helgen. Och hade inte Linda haft den kille hon nu har så vet jag inte vad vi gjort. Avloppsröret, va värre än vi trott! Kanske inte konstigt vi haft problem med det. Andreas fixa nya böjar ocg rör på en gång. En lördag kväll...allt stängt, och på en söndag går det ju inte att få tag på sånna grejjer. Men det fixa han, han ringde och hade sig. Och vipps så hade han fixat rör! Helt underbart. Saknar min sambo, Putte! Han ligger ute på jobb och kommer förhoppningsvis hem på lördag... och sen sticker han på söndag igen :( såå träligt & tråkigt. I dag ringde Marie och fråga om Kim och jag ville med ut i skogen och plocka svamp. Absolut, får ju komma hemifrån en stund! Och svamp va det allt gott om! Plocka en halv kroniss påse på ca 30 min. Hade inte varit svårt att plocka mer. Men Kim va både trött och hungrig så det äckte gott och väl :) vi kanske tar en tur i morgon hon och jag igen. Beror lite på humör, ork osv. Nu ska jag sussa för i morgon ska jag jobba igen. Känns underbart med att veta vad man gör några veckor framöver :) Sov gott!

Kommentarer

Postat av: camilla

Publicerad 2011-09-22 08:51:02

Skönt för dig att se att det händer saker med huset. För om man blir less så kan man bli väldigt ledsen oxå. Vad plockade ni för svamp? Ha det gott. Krya på er och krama om er alla från mig.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela