♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Allt & Inget.....

Publicerad 2011-09-11 22:42:55 i Allmänt

Ligger här i sängen och funderar lite... på allt. Typ. I helgen va vi på kräftskiva hos några kompisar, det va dom familjerna som va med på våran husvagns semester till västkusten i sommras :) det va mycket trevligt och väldigt skojjigt! Kimmie orkade vara vaken till ca 23. Inte dåligt för att bara sovit midda i typ 30 min... men det va ju 4 barn med på skivan oxå :) Är lite, eller ja inte så lite avundsjuk på LillAnna oxå! Hon har pierca tungan!!! Å nu jäklar ska jag göra det oxå. Måste bara få med mig någon först... Anna din lilla skitunge! Gud va jag älskar dig. Tänk att du blivit så "tuff" och orädd helt plötsigt ;) jag hoppas jag har lite med det att göra iaf! <3 Jo när vi va på kräftskivan i lördags så hade sonen där i familjen en dvärg hamster som Kim kära ner sig i :) så bara så ni vet så önskar hon sig en sån el en mus.... kim å jag har varit inne på det länge att köpa något litet. Eftersom vi har bur och så redan. Men sen har vi ju en pappa i huset oxå......ja ni kanske förstå hi hi. Dvärghamstern heter Sniffe och va otroligt söt och tam! La man handen i buren satte han sig i den och väntade på att bli upplyft :) å han älskade mjukost haha. Sååå go. Jaja skulle ju sova, så nu lägger jag ifrån mig mobilen ;) God natt och sov gott ni allihopa!

Kommentarer

Postat av: camilla

Publicerad 2011-09-13 05:30:30

En tanke är att först bygga ut huset klart före ni skaffar er mer djur. Visst finns hjärterum så finns stjärterum. Men ändå. Två vuxna, ett barn, en hund, två katter. Har du räknat ut hur många kvadratmeter ni har per individ? Nej vänta med fler djur tills ni är klara med huset. Ha en bra dag. Kramar till er alla.

Postat av: anna

Publicerad 2011-09-16 16:20:40

Älskar dig med! <3 Klart att du har med det att göra. jag har ju växt upp med dig ju.. Du vet att du är som en stora syster för mig <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela