♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Bilder :)

Publicerad 2011-09-25 22:40:11 i Allmänt

Huset eller dräneringen är färdig!!!!!
Jag kan bara säga att jag känner en STOR lättnad. Så j*vla underbart så jag knappt tror att det är sant.


Putte och Robban




Pojkarna (putte&Andreas+Robban) jobbade ända in på småtimmarna. Närmare bestämmt till kl 1 på natten...

Och även när det regnade (öste ner)







Bobban målar kallasfalt


Tänk er en massa massa regn på detta oxå.... INTE kul





Svärmor kommer på kaffe....

Trappan va fruktansvärt läskig att gå på, den stod INTE stadigt!

Kaffepaus :)









Inte så pjåkigt! :)



Så där ja. Det va ju iaf liiiiite bilder på det hela....
Nu ska jag ta och sussa, för i morgon blir det jobb igen :)

Ha det så gott



Kommentarer

Postat av: camilla

Publicerad 2011-09-26 06:27:06

Så härligt. Ser ut att bli jättebra, mycket kvar nu men en bra bit på vägen. Vilken stil min syster har. :) Kramar på er alla. från mig.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela