♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Jises vilken...

Publicerad 2011-09-22 21:28:47 i Allmänt

Jises vilken trotts Kim är inne i! Vad jag än gör eller inte gör så blir det fel. Ex, Kim satt och päla i rummet förut som så många andra gånger :) Men hon har börjat med att HÄLLA ut ALLA pärlor mm, på golv, soffa, sängen... Så i dag sa jag åter till henne att plocka upp pärlorna igen Innan dammsugaren kommer och "äter" upp dom. Hon svarar mig, hämta dammsugaren då! Så sagt och gjort, dammsugaren kom och slurpa i sig pärlorna. Och Kim säger, jaha nu va dom slut. Sen vänder sig om och går ut i köket. Precis som om inget hade hänt. Hon brydde sig inte för 5öre! Men det här är inte det enda, finns en rad saker man kan skriva om. Men snart/nån gång så kanske hon kommer på att hon skulle vilja pärla lite igen....kanske... och då finns det ju inga, tråkigt. Får se vad hon säger då. Det roliga är att hon är såå goo och duktig när vi är "ute". Men när hon och jag är själva, då jäklar. Jag tror jag har provat alla knep. MEN det kan kanske ha med att pappa inte är hemma. Detta är kanske hennes sätt att visa att det är fel att hon inte mår bra. Jag har ingen aning. Återstår väl att se. Mitt lilla hjärta, mitt allt. Älskar henne över allt annat :) På lördag med lite tur kommer Putte hem igen! Det ska bli såååååååååååå skönt! En Ullareds resa är inbokad oxå, 3 hela dagar frihet hi hi. Med vin och härligt sällskap! Och utan Putte och Kim. Bara jag! Gött gött. Ha det göttit alla

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela