♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

AJ! och annat

Publicerad 2012-04-22 22:40:26 i Allmänt

Ja som ni vet så har vi grejjat med altan. Jag och Putte. Och Kim också givetvis, hon skruvar och har sig på sitt eget lilla sätt :) Hon har fått en rosa helt egen liten skruvdragare av oss, några skruvar och ett borr. Så nu har vi bara allt trall kvar att lägga :) Känns fruktansvärt skönt måste jag säga. Att det händer något! Har ju lovat lite bilder så jag ska försöka få in lite :) Varnar för en eller kanske 2 st "äckliga" bilder....
När vi höll på och skruva reglar jag och Putte så lyckades jag tror jag på något sätt flytta lite på regeln. Så Putte råkade skruva fast mig i altan. Vilket gjorde fruktansvärt ONT! Så ont att jag inte minns någonting. Skruven gick rakt igenom fuckyou fingret.... Så nu går jag och pekar det hela tiden! Skit träligt :( Och ont. Fast nu börjar det bli bättre :)
Här kommer det lite bilder iaf! VARNAR KÄNNSLIGA!!! ;)




Klicka på bilden för att få dom större :)

Nu mitt finger! VARNING ;)




Å så till något helt annat, Kitty i v.5



Jo då, hon växer allt.... lillskrutta min.

I morgon åker Putte iväg ut på jobb, 1 vecka :( Kommer bli skit träligt. Jag jobbar hela veckan, börjar typ 7 och slutar vid 1730. Och Kims dagis stänger 17.... Men det löser sig, hon får följa med en dagis fröken hem när det behövs :) Det värsta är att när jag slutar ska jag hämta henne, sen måste vi gå ut med Baltizz och SEN MÅSTE vi göra kvällsmat. Shit asså klockan bara drar i väg. Och Kim som alltid är sååå himmla trött när jag hämtar henne på eftermiddagarna på dagis. Att hinna få i henne kvällsmat innan hon somnar är svårt! Jaja får se hur det går...

Kommentarer

Postat av: camilla

Publicerad 2012-04-23 20:59:26

Bästa sådana gånger är matlåda. Alltid klart och snabbt att värma. Hur är det med fingret? Varit till läkare?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela