♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Den som väntar på något gott....

Publicerad 2012-04-11 21:10:58 i Allmänt

Ja precis så är det!
Jag väntar på denna underbara lilla sak :)

Samsung Galaxy S II

Å jag väntar och väntar :) Har "bara" väntat i 1½ vecka än... Och just nu står det att leveranstiden är 4-8 veckor! Men den som väntar på nåe gott...väntar väl aldrig för länge?!?! Eller ;)

Jo föresten nu har jag en fråga till er.
Är Skit en svordom? Ex Skit va det regnar i dag. Eller, skit gott! Är skit en svordom?
För min dotter använder det ganska så mycket *uppps* fast det är ju bara för att vi gör det!

LillAnna hon har åkt till Tansania. I ca 4 veckor! Jag tänker på henne varje dag och saknar henne. Även fast vi inte sågs så ofta. Konstigt. Jag hoppas iaf att hon har det helt underbart.

Nu ska jag kolla på Kjelles Matresa/smakresa i Asien :) Bra grejjer. Sen blir det så klart Bigbrother!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela